لوله بازکنی در فردیس

لوله بازکنی در فردیس

 گرفتگی لوله فاضلاب اتفاقی است که ممکن است برای هر ساختمانی بوجود آید و این مشکل تنها به دست لوله بازکن ها و شرکت های لوله بازکنی حل می شود. این مشکل وقتی حساس میشود که با یک گرفتگی ساده کل آپارتمان دچار مشکل شود. یعنی یکی گرفتگی ساده توسط یکی از واحد ها ایجاد می شود و این گرفتگی با ورود به لوله های اصلی فاضلاب آپارتمان باعث ایجاد گرفتگی کلی در سیستم فاضلاب ساختمان می شود.
لوله بازکنی در فردیس امروزه با روش ها و دستگاه های پیشرفته صورت می پذیرد و استفاده از روش های مدرن لوله بازکنی کار را خیلی راحت تر و سریع تر کرده است.

از انواع روش های لوله بازکنی می توان به انواع دستگاه ها و فنر لوله بازکنی (پمپ هوا ) اشاره کرد.دستگاه لوله بازکنی به راحتی و بدونه خطرگرفتگی لوله فاضلاب را باز میکند و علاوه بر سرعت کار بسیار ایمن تر و مطمئن تر است.

رفع گرفتگی لوله درفردیس کرج
رفع گرفتگی توالت فرنگی بدونه خرابی/ رفع گرفتگی توالت معمولی با دستگاه برقی/ رفع گرفتگی لوله اصلی پارکینگ و فاضلاب شهری/ رفع گرفتگی خروجی ماشین لباستشویی/ رفع گرفتگی لوله حمام  وان/ رفع گرفتگی تراس/ رفع گرفتگی بالا پشت بام.

لوله بازکنی حصارک

شماره های لوله بازکنی در فردیس

برای انجام خدمات لوله بازکنی در هر منظقه ای از البرز کافی هست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید. ما نزیگترین لوله بازکن را برای شما خواهیم فرستاد به صورت شبانه روزی بدونه تعطیلات در خدمت شما عزیزان است.

(دوست عزیز فقط کافی روی شماره ضربه بزنید.)

تخلیه چاه در فردیس

خالی کردن تخلیه چاه فردیس کرج علمی هست که با استفاده از تانکر های6و12 هزار لیتری انجام می شود تخلیه چاه با تانکر که به وسیله (مکنده ساکشن )یا پمپ های لجن کش انجام میشود.

خدمات رسانی تخلیه چاه فردیس یکی از بزرگترین خدمات دهی های آنلاین شرکت سامان می باشد. تخلیه چاه در کرج را توسط بهترین و مجرب ترین سرویس دهنده در استان البرز خدمات رسانی می کنند.گاهی با مشکل پر شدن چاه ساختمان و آپارتمان مواجه می شوید.آن موقع به تخلیه چاه نیاز خواهید داشت،ما بهترین سرویس دهنده را برای شما خواهیم فرستاد.به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان محترم در شهر کرج می باشیم.

روش تشخیص پرشدن چاه فاضلاب در ساختمان ها یا غیره

کاملا واضح است که هر چاه فاضلابی بعد از مدت زمانی پر می شود؛ اما برای آنکه متوجه شویم چه زمانی نیاز به تخلیه آن وجود دارد بهتر است بدانیم مسدود شدن لوله ها یا گرفتگی چاه فاضلاب، چه نشانه هایی دارد.می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان ،ویلا،آپارتمان،بالا آمدن آب توالت و گرفتگی توالت . حمام و دستشویی آب نرفتن توالت و دستشویی ،وجود حشرات مانند سوسک که از چاه های ساختمان بیرون می آیندنام برد.

انواع لوله بازکنی های شرکت سامان فردیس کرج

  1. لوله بازکن فردیس کرج
  2. لوله بازکنی حمام در فردیس کرج
  3. لوله بازکنی توالت در فردیس کرج
  4. لوله بازکنی بالکن فردیس کرج
  5. لوله بازکنی سینک ظرفشویی در فردیس کرج
  6. لوله بازکنی پشت بام فردیس کرج
  7. لوله بازکنی پارکینگ وحیاط در فردیس کرج

رفع بوی بد فاضلاب در فردیس کرج

بوی بد فاضلاب ازلوله آشپزخانه از لوله حمام و دستشویی یا هرجای دیگری به مشام برسد.
راهکارهای مختلفی برای انحام این کار وجود دارد  بازکردن گرفتگی چاه توالت ،نصب بو گیر ،تصحیح سیستم گردش هوا و…. شما می توانید برای رفع بوی بد فاضلاب با شرکت سامان تماس بگیرید.

علت بوی بد فاضلاب در ساختمان چیست؟
بوی بد فاضلاب نشان دهنده وجود گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل ساختمان است. گاز مذکور درون محل‌های تجمع فاضلاب مانند تصفیه خانه فاضلاب، لوله فاضلاب و چاه فاضلاب تولید شده و یافت می‌شود. این گاز بوی بسیار بدی دارد و علت بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود همین گاز می‌باشد. چاه فاضلاب یا لوله فاضلاب انباشه از این گاز است و این امر باعث می‌شود این گاز از طریق لوله فاضلاب به داخل ساختمان راه پیدا کند و باعث اذیت و آزار ساکنین را به همراه داشته باشد. وجود این گاز در داخل ساختمان باعث ایجاد بوی بد می‌شود.

همانطور که شما هم متوجه شده اید این بو می‌تواند شبیه بوی ماهی، لاشه گندیده و یا تخم مرغ گندیده داشته باشد. همچنین این بو می‌تواند در آشپزخانه، توالت، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد. در هر صورت این بو بسیار بد  است و باعث بد بو شدن فضای ساختمان می‌شود. مشکل اصلی نیز همین بوی بد فاضلاب در ساختمان است.

لوله بازکنی در فردیس

باز کردن توالت فرنگی فردیس 

بازکردن گیر لوله توالت فرنگی و رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی، باید با فنر و روپوش فنر مخصوص انجام شود.
چون جنس توالت فرنگی از سرامیک می باشد و با فنر زدن بدون روپوش فنر به توالت فرنگی آسیب می رسد.
و حتی رنگ توالت فرنگی عوض می شود. اما لوله بازکن های شرکت خدمات فتی سامان ما با به همراه داشتن
دستگاه لوله بازکنی فردیس کرج پیشرفته و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی رفع می کنند .

نصب توالت فرنگی در فردیس کرج

لازم به ذکر است که برای شروع کار، حتما آشنایی اولیه و مقدماتی با این تجهیزات داشته باشید. زیرا عدم آگاهی به نحوه استفاده از آنها نه تنها هزینهای از دوش شما برنخواهد داشت، بلکه مجبور خواهید شد که یک توالت فرنگی جدید بخرید!
نصب توالت فرنگی به صورت کاملا تراز و اجرای اصول آب بندی جهت عدم نشت آب کثیف از زیر توالت فرنگی فقط کافیست با شرکت سامان تماس بگیرید.

نصب کاسه بدون تخریب ،

تست تمامی قسمت های کاسه توالت فرنگی جهت تحویل صد در صد کار ،

قیمت مناسب نصب ،

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته بصورت شبانه روزی . با ما تماس بگیرید

باز کردن توالت فرنگی در فردیس

تخلیه چاه در فردیس

  • تخلیه چاه فردیس و تخلیه چاه در فردیس با تانکر کوچک و بزرگ 
  • تخلیه فاضلاب در فردیس و تخلیه چاه در محدودهای فردیس با پمپ لجن کش و کفکش
  • باز کردن رسوب و جرم لوله آشپزخانه و حمام و لوله بازکنی در فردیس
  • ترمیم تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و لوله بازکنی توالت فرنگی
  • خارج کردن طلا و اشیای گران قیمت از داخل کاسه دستشویی
  • لوله بازکن در فردیس فوری و کمتر از نیم ساعته در محل کار
  • لوله بازکنی فوری و کمتر از نیم ساعته در محل کار
  • باز کردن لوله آشپزخانه توالت حمام و ناودان و …

لوله بازکنی در فردیس

  •  تخلیه چاه فردیس و لوله بازکنی شبانه روزی در فردیس کرج با ضمانت کاری 
  • بکارگیری لوله بازکن ماهر در در فردیس و لوله بازکنی در فردیس فوری نیم ساعته
  • لوله بازکنی در فردیس و تخلیه چاه در فردیس بدونه تعطیلی شبانه روزی
  • تشخیص مکان دقیق چاه لوله بازکنی توالت فرنگی و نصب توالت فرنگی
  • لوله بازکنی در فردیس شبانه روزی بدونه تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی
  • لوله بازکنی فردیس ا فنر فولادی و باز کردن انواع لوله های ساختمانی
  • لوله کشی آب و فاضلاب در تمامی منطقه در فردیس

افتادن اشیاء در چاه توالت فردیس

افتادن اجسام  در داخل توالت اتفاقی هست که ممکن هست برای هر کسی پیش بیاید. و ارزشمندترین چیز شما باشد مثل حلقه ازدواج و  دست بند و ساعت و گوشی موبایل،با توجه به اینکه لوله فاضلاب 99% سرویس بهداشتی ساختمان های کیانمهر بیش از 50 سانتی متر است به همین خاطر در آوردن اشیاء با دست غیر ممکن است و نیاز به ابزار مخصوص دارد.سرویسکاران ما مجهز به بهترین ابزار ها برای بیرون آوردن جسم از توالت هستند و به صورت شبانه روزی و بدونه تعطیلی آماده خدمت رسانی به هم شهریان کرجی  هستند.(لوله بازکنی فردیس کرج)

در آوردن اشیاء از چاه در فردیس

چرا برای رفع گرفتگی لوله ساختمان از اسید استفاده نکنیم.

برخی در شهر ها کشور ایران برای رفع گرفتگی لوله منزل و ساختمان یا اداره از بدترین روش یعتی ریختن اسید به لوله فاضلاب حمام و دستشوی و یا غیره را انتخاب میکنند.و این باعث متضررشدن صاحب ساختمان ومنزل میشود. علت اینکه لوله گرفته شده پر شده از اب است با وارد شدن اسید قدرت اسید کاهش پیدا می کند .
اگر تاثیری داشته باشد به اندازه یک سوراخ کوچک گرفتگی لوله را باز می کند ولی دوباره ان سوراخ باز شده خود به خود بسته میشود.سرعت اسید هنگام ریختن خیلی زیاد است و هیچ گونه اثر گذاری برای رفع گرفتگی نخواهد داشت. همان اسید باعث میشود محل هایی دو لوله فاضلاب را بهم متصل میکند را باز باعث چکه کردن اب خواهد شد.و هزینه شما از قبل بیشتر خواهد شد. پس برای بازکردن لوله می توانید با لوله بازکنی فردیس کرج تماس بگیرید.ما اماده انجام لوله بازکنی شما هستیم.

علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان 

تراکم شدن مو آشغال و پلاستیک در داخل لوله سیفون دستشویی حمام و آشپزخانه می باشد.

باعث جرم زیاد لوله می شود و آب نمی تواند از لوله عبور کند. یشتر مواقع همان مو ها و آشغال ها و چربی ها باعث گرفتگی لوله ساختمان است.

ساختمان هایی که الان ساخته شدن لوله ها از چدن می باشد و پلاستیک  نیستن باعث زودتر خراب شدن لوله های دستشویی ، حمام ، آشپزخانه ، و غیره …

هزینه لوله بازکنی فردیس کرج

همه ساله نرخ لوله بازکنی فردیس کرج طبق فاکتور های موجود در تعیین هزینه لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد.

فاکتور هایی که در تعیین تعرفه دخیل هستند،
عبارت از:

  • شدت و مکان گرفتگی
  • طول فنر 
  • وجود اشیاء در لوله 
  • وجود مصالح ساختمانی در لوله
  • فنر زدن از چند ورودی لوله های فاضلاب
  • قطر فنر استفاده شده
  • نوع گرفتگی

با این فاکتور ها میتوان قیمت را تعیین کرد .لازم به ذکر است که بگوییم که قیمتی که شرکت در تماس تلفنی اعلام میکند حدودی است و امکان تعقیر هنگام کار را دارد.همانطور که گفنیم فاکتور های زیادی وجود دارد که باعث می شود قیمت بالا پایین شود.

قیمت لوله بازکنی در باغستان

راه های مناسب برای رفع گرفتگی لوله 

دستگاه های برای لوله بازکنی فردیس کرج

دستگاه تراکم هوا  مخصوص لوله بازکنی  دستگاه تراکم هوا کاربرد فراوانی دارد و در رفع گرفتگی لوله ها به ما کمک میکند.
این دستگاه نیر همچون چاه بازکن عمل می کند با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود.برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها کاربرد دارد و تفاوت آن با فنر لوله بازکنی در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های موجود در انتهای لوله را نیز باز کند.

با استفاده از روش فنر زنی:ابتدا نوک فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله گرفته شده میکنیم. تا فنر به محل گرفته شده تماس پیدا کند. وبعد دستگاه لوله باز کنی را روشن کنیم.باعث میشود با چرخیدن و فشار زیاد گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان باز کند.درصورت بزرگ بودن گرفتی لوله فاضلاب می توانیم قدرت دستگاه فنر زیاد کنیم.شهروندان محترم در کرج قیمت لوله بازکنی در کیانمهر توسط خدمات دهنده های لوله بازکنی که در شرکت سامان فعالیت میکنندمناسب و براساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی فردیس کرج حتی پایین تر خواهد بود.

روش‌های لوله بازکنی فردیس

روش‌های لوله بازکنی را می‌توان به صورت کلی در دو بخش طبقه بندی کرد :

  1. روش‌های خانگی
  2. روش‌های تخصصی

  • روش های خاتگی لوله بازکنی در فردیس

برای بازکردن گرفتگی لوله ها برخی از روش های خانگی میتواند موثر باشد.بخصوص برای لوله های حمام و آشپزخانه که بر اثر جمع شدن مواد غذایی و چربی،مو و اشیاء که مسدود شده است، این روش ها اصولا جوابگو هستن اگر مشکل گرفتگی لوله حاد نباشد میتوان منجربه بازشدگی لوله شود. در ادامه برخی از این روش هارو توضیح میدهیم.

  • استفاده از پودر ماشین لباساشویی و آب جوش

این روش یکی از روش‌های ساده برای باز کردن لوله است. آب داغ می‌تواند مواد چربی و زائدی که داخل لوله رسوب کرده و مسیر عبور آب را گرفته از بین ببرد. در این روش کفشوی را مسدود می‌کنند سپس مقدار زیادی آب را وارد سینگ می‌کنند، مقداری پودر لباس شویی نیز به آن اضافه می‌کنند و کفشوی را باز می‌کنند تا بر اثر فشار آب، گرفتگی لوله برطرف شود. آب داغ و پودر به فرآیند حل کردن مواد زائد سرعت می‌دهد.

  • استفاده از محلول‌های شیمیایی

یکی از روش‌های دیگر برای لوله بازکنی فردیس کرج استفاده از محلول‌های شیمیایی است. این محلول‌ها به علت دارا بودن خاصیت اسیدی می‌توانند برای رفع گرفتگی لوله‌ها موثر باشند. اوصولا روش استفاده از این محلول‌ها روی ظرف آن نوشته می‌شود. برای استفاده از این محلول‌ها حتما باید از دستکش و ماسک استفاده کنید و در محیط سربسته استفاده نکنید چون گاز منتشر شده از این محلول‌ها خطرناک است و باعث آسیب به پوست و ریه می‌شود.

  • استفاده تلمبه دستی

استفاده از تلمبه دستی روش دیگری است که برای رفع گرفتگی لوله استفاده می‌شود. این روش برای رفع گرفتگی های سطحی مفید است. اگر با این روش ها مشکل رفع نشود شرکت سامان با بهترین خدمات و به موقع اماده خدمات رسانی لوله بازکنی فردیس کرج می باشد

تخلیه چاه در فردیس

خالی کردن تخلیه چاه دفردیس ویلا علمی هست که با استفاده از تانکر های6و12 هزار لیتری انجام می شود و تخلیه چاه با تانکر که به وسیله (مکنده یا ساکشن )یا پمپ های لجن کش انجام میشود.

خدمات رسانی تخلیه چاه در کرج یکی از بزرگترین خدمات دهی های آنلاین شرکت سامان می باشد.تخلیه چاه در کرج را توسط بهترین و مجرب ترین سرویس دهنده در استان البرز خدمات رسانی می کنند.گاهی با مشکل پر شدن چاه ساختمان و آپارتمان مواجه می شوید.آن موقع به تخلیه چاه نیاز خواهید داشت،ما بهترین سرویس دهنده را برای شما خواهیم فرستاد.به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان محترم در شهر کرج می باشیم.

تخلیه چاه

تشخیص ترکیدگی لوله در فردیس

امروزه به جای استفاده از روش های سنتی از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند.

شخیص ترکیدگی لوله کرج با دستگاه در واقع با توجه به هزینه سنگین بررسی و بازسازی محل ترکیدگی لوله، صرفه جویی اقتصادی است. این دستگاه ها، با ارسال امواج صوتی و ثبت بازتاب آنها، می توانند محل دقیق نشتی ها و ترک های لوله را بدون احتیاج به تخریب و بررسی مستقیم ترکیدگی لوله ها نشان دهند. انواع دستگاه های نشخیص ترکیدگی لوله عبارت اند از: دستگاه های حرارتی مانند دوربین حرارتی, دستگاه مادون قرمز مانند دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله فرا سرخ.

برای استفاده از این دستگاه، فرد آن را روی مسیر حرکت لوله جابجا می کند و هر دستگاه با توجه به توانایی اش، در مکان های دارای عیب، با علائمی اعلام خطر می کند و اپراتور را آگاه می کند.
شرکت خدمات فنی سامان با تشخیص ترکیدگی لوله در کرج ,شما را در بازسازی لوله های آسیب دیده یاری می دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله

لوله کشی آب فلاضلاب

لوله کشی آب وفاضلاب

یکی از بهترین کارها در هنگام لوله کشی آب ساختمان استفاده از بهترین لوله ها در سیستم لوله کشی میباشد . تاسیسات لوله کشی،مهم ترین بخش شهرها و روستا به شمار می روند . امنیت و کارایی بالای تمام لوله هایی که در شبکه های لوله کشی نصب می شود از اهمیت بسیاری زیادی برخورددار است. طبیعتاٌ لوله هایی باید برای این منظور انتخاب شوند که طول عمر بالایی داشته باشد و…..

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی و بدون تخریب امروزه یکی از خواسته های اصلی مالکان منازل می باشدجهت پیداکردن تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه شرکت های فراوانی وجود دارد که یکی از آنها شرکت سامان میباشد در واقع شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه  این کار بر عهده دارند. این….

رفع نم

رفع نم و بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب را با خیال راحت به شرکت خدمات فنی سامان  بسپارید, خدمات رفع بوی بد فاضلاب را به صورت شبانه روزی توسط سرویسکار های باتجربه و خدمت رسانس می کنیم. یکی از عواملی که باعث ایجاد نم وبوی فاضلاب میشود گرفته بودن لوله های ساختمانی میباشد که این گرفتگی ممکن است در حمام وآشپز خانه و همچنین در سرویس بهداشتی و ….

1

زمان رسیدن سرویس کار

1

تضمینی

1
شبانه روزی

2 دیدگاه.

  • زهرا بهمنی
    مارس 12, 2022 2:05 ب.ظ

    واقعا کارتون یکه 👌

  • تعویض کاسه توالت منزل ما به خوبی انجام دادن راضی هستم و گرفتگی لوله حمام را باز کردن قیمت مناسبی نصبت به جاهاي دیگری هم داشتن

دکمه تماس